God morgon!

JAG ÄR PÅ SÅ HIMLA BRA HUMÖR IDAG!!!!
Solig morgon, bäbis och man sover fortfarande, jag dricker morgonkaffe till nyhetsmorgon! *Underbart*

Idag blir de ut på lite ärenden med Kia och sen ska min älskling bjuda på restaurang, persik mat! Känns iof lite knäppt att gå på persisk restaurang då Kia är kock och är från Irasn så han kan ju göra maten hemma lika bra ;) Men bara det här mysiga att göra det tillsammans är ju mysigt.
 
Nu väntar jag på att klockan blir 9:00 så jag kan ringa till Poseidon, just nu bor jag i en privatägd lägenhet i en helt ohållbar situation.
*Mögel i källarn
* Narkomaner som bor i kallarn då vi varken har portlås eller att det hålls låst ner dit så för ca 1,5 år sedan hittade jag kanyler och spritflaskor där
* Vi fick vattenläcka i köket 1 v efter att vi flyttat in (pga av en diskmaskin som ingick i lägenheten som var trasig) detta är FORTFARANDE inte åtgärdat och det är över 2 år sedan.
* Ingen standard alls på lägenheten, hon har inte fixat något alls i lägenheten sedan jag flyttade in MEN hon höjer hyran med ca 300 varje år!

Ne fy, här vill jag inte alls bo kvar! Dessutom vill jag bo närmre min familj och mina vänner och ha mer grönområde så Melody inte ska behöva leka så nära bilvägar när hon blir större. Så håll alla tummar och tår att dom kan hjälpa mig med en lägenhet.

Nu gott folk skall jag njuta av en solig morgon och tystnaden innan Melody vaknar.
Ha en underbar dag!
Jag och min mamma, förra sommaren!

Kisses Hugs - Nilla

Kommentera här: