Mycket folk?

Idag är jag såå fruktansvärt trött, kasst med sömn inatt och sen har vi varit större delen av dagen hos min mamma, vi har rensat i deras trädgård och grillat. Påvägen hem stannade vi till på ICA och handlade lite bla. morotspuré, snacka om att det gick hem hos lilla fröken, efter varje tugga sa hon MMM precis som med banan. Nu har varit hemma i ca 2 timmar och äntligen sover hon.

När vi haft folk hemma eller har varit iväg under dagen så tar det så lång tid för Melody att komma till ro, det är ganska jobbigt eftersom då somnar hon alltid senare än vad hon brukar och oftast vaknar hon flera gånger under kvällen/natten. Med tanke på att hon tycker att det är så jobbigt att vara bland massa folk så känns det ibland jobbigt att ens åka iväg, det känns ju som om man utsätter henne för något jätte jobbigt.. *Ont i mammahjärtat* Och ja jag vet att jag måste träna henne på det men när hon blir så hysterisk är det verkligen inte lätt.
 
Har ni haft samma problem och hur har ni i så fall löst det?
 
Imorgon åker vi med min lillebror Emil och min kusin Taba till freeport för att inhandla skor och mysbyxor, får väl se antagligen kommer väl lillan få något också. Ne dags att städa unden lite, tänkte att jag under kvällen kommer lägga in min förlossningsberättelse, får väl se hur många som orkar läsa hela ;)
När pappa matar henne med morotspuré ser man ut såhär efteråt ;)
 
Kisses Hugs - Nilla

Kommentera här: