Ont i magen!

Usch inatt var ingen rolig natt alls för min lilla docka, den började dock bra.. Melody somnade som vanligt i vår säng runt 20:30 och sov fram tills jag gick och la mig vid 23:30(precis som vanligt) vi ligger och leker, hon får mat och somnar sedan om.
Klockan 4 vaknar hon och gallskriker stackarn för att hon har så ont i magen, det tar säkert en timma innan hon lugnar sig och vi kan krypa ner i sängen igen. Stackarn hade ju så ont!!
Hon väcker mig vid 8 tiden så ligger vi o pratar och leker fram tills kl 11:00, en underbar och mysig morgon!

Nu har hon precis somnat igen så då tänmkte jag passa på att skriva ett inlägg här och sen städa inför vårt finbesök av min lillebror Max. En sak jag har tänkt att jag ska göra enda sedan Melody föddes var att skriva ner allt jag kommer ihåg från förlossningen, mest för att kunna titta tillbaka på den dagen som den bästa dagen i mitt liv men skulle ni vara intresserade av att jag även lägger ut den här?
Ni som har barn, vad har ni för kvälls och nattrutiner?
 


 
Kisses Hugs - Nilla 

Kommentarer:

1 Em :

skriven

Stackars liten! En av mina pojkar hade också fruktansvärt ont i magen i början. Vi testade nog alla metoder som fanns och vissa hjälpte bättre än andra. Man känner ju sig så maktlös som förälder när man inte kan hjälpa ordentligt :(

Nu har jag ju lite äldre barn än dig, men våra kvällsrutiner ser ut ungefär såhär. Tvillingarna (14 mån) äter middag vid ca 16.30 och kl 17.00 byter de till pyjamas och borstar tänderna. Sedan leker de med sin storasyster tills de går och lägger sig kl 18.00. Därefter sover de hela natten fram till ca 07.00 :) Storasyster på 3,5 år äter middag vid 18-19 och lägger sig vid 20-21. Lite sent egentligen tycker jag, men barnens pappa kommer inte hem förrän 19.00 och de vill så gärna gosa på kvällen :)

Svar: Jo, hon har haft problem innan med magen men nu kommer det mer sällan och det skär verkligen i hjärtat dom dagarna..Men men de går ju över ;)
Pernilla Persson

2 Angelica:

skriven

Awww sån sötnos... Sån sessa.. Att jag inte träffat er än :( Buuuuh.. Ta hand om er..

Svar: Ne jag vet vi måste verkligen se till att ses snart.. Du med, Kram!
Pernilla Persson

Kommentera här: