Tänder?

Oj da, nu misstänker jag att tänderna är på gång.. Hon har sovit jätte dåligt hela dagen och även nu under kvällen så har hon sovit oroligt.. men vi får väl se, man kan ju hoppas att det dröjer ett tag till för jag vill fortsätta amma ett tag. Hur länge ammade ni och när fick era barn första tanden?

Min lilla skrutt har blivit så mammig de senaste veckorna, om någon annan håller henne så kan hon vända sig 360grader för att se vart jag är, visst är det otroligt mysigt men det kan ju samtidigt bli lite påfrestande när man måste tajma in alla saker att göra när hon sover. Har ni haft det likadant?

Dagen:
Idag har vi som vanligt lekt en massa och gosat, men jag har även städat som en tok så nu är det inte mycket kvar att göra under morgondagen *MYCKET SKÖNT*. Sen kom två av bröderna förbi och hälsade på, så kul med lite besök :)
 
noop, ville bara skriva några rader, nu kallar duschen!

Kisses Hugs - Nilla

Kommentera här: