En trött mamma!

Min lilla docka har fått för sig att hon ska vakna kl 6:00 varje morgon, VARFÖÖÖR? mamma vill ju sova bäbis!
vilket gjort att jag är extremt trött varje dag trots att jag oftast sover en timma mitt på dagen med henne.. Dessutom har det blivit ett helvete att lägga henne på kvällarna, hon vägrar att sova, enda sättet hon möjligtvis kan få ro på är om hon får ligga ovanpå mig och somna, men när jag väl ska lägga ner henne så vaknar hon.
Har ni tips på vad jag kan göra?
 
Idag har lillebror Max varit här på besök, massa tjöt om allt och inget, dock måste jag klaga på att han verkligen sitter fast i sin telefon.. Men vad gör det? jag får ju träffa honom iaf! Imorgon ska jag möta Kia i stan när han slutat jobba, vi ska köpa söta skor till Melody som hon ska ha på dopet, har kommit över en otroligt söt klänning.
 
Ne nu blir det dusch innan sängen kallar.
 
 Kisses Hugs - Nillla
 

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Yayyyy nu är äntligen sommaren här. Sol, blå himmel och över 20 grader. Njuter du med? Det trista är, iaf i Göteborg så ska det regna massor i nästa vecka.

Kommentera här: