HelgKänslorNikotinDop

Äntligen helg, ska få ha min man hemma i hela två dagar, hur mysigt är inte det? Kanske man ska passa på att hitta på något speciellt :) om inte annat ska jag verkligen försöka städa så mycket som möjligt!

De senaste dagarna har jag haft så otroligt mycket känslor och tankar, har varit känslig och lipat massor för ingenting hahah, velat skrika ut hur otroligt lycklig jag är som får spendera varje dag med min underbara dotter, irritationen över att bo där vi bor och mycket mycket mer.
 
Nikotin - ååh jag önskar jag hade kunnat dra tillbaka tiden, för då hade jag verkligen aldrig börjat varken snusa eller röka. Men den här förbannade j*vla snusen, hur slutar man??? Det är dyrt, ett beroende och förstör för mycket, men ändå kan jag inte sluta.. Någon som har tips?
 
Japp, nu är det mindre än en månad kvar innan det är dags för Melody´s dop, kommer bli så mysigt att ha hela familjen samlad för min lilla dockas skull. Men vi har tänkt att vi ska skippa dopklänning, har ni tips på var man kan köpa en fin klänning till henne? Sen måste jag ju köpa mig en egen klänning, och då funderar jag på vad jag skall ha för sort.. Men men det får vi väl se vad vi hittar på :)

Nu ska jag kolla fördigt på Lets dance och sen krypa ner i sängen!
 
 Kisses Hugs - Nillla

Kommentera här: