Slottskogen med brudarna!

Idag var vi tre tjejer och promenerade i slottskogen i flera timmar, så jäkla skönt att för en gångs skull vara trött o kroppen och inte bara i huvudet.

Vi kollade på alla djuren, tråkigt bara att Melody sov nästan hela tiden så hon såg inga djur, men men vi bestämmde att vi skulle försöka ta en promenad i veckan där så hon lär väl se dom nästa gång.
Efter att fikan var intagen så bytta jag hennes blöja och satte henne i vagnen började hon som vanligt stoppa fingrarna i munnen och lyckades riva sig sjäälv ganska djupt i tandköttet så det började bloda och man kunde till och med se en tand som låg där (som alltså inte var mogen att titta ut än) stackars min docka så hon grät.
Men så otroligt mysigt vi hade det!
 
Jag och min docka!
 
Linda och Jag
 

Lilla Anton
 
WilleBille
 

Jag och min docka igen
 

Linda, jag och Davida
 
 
Kisses Hugs - Nilla

Kommentera här: