Längesedan!?

Här va det lääängesedan jag skrev, har varit så mycket det senaste.. Både positiva och negativa saker har hänt, därav har jag varken hunnit eller orkat skriva.
 
Förra veckan var både jag och Kia sjuka, så skönt att båda barnen slapp men ack va trötta och hängiga vi var. Nu mår vi båda bra igen och Kia är tillbaka på jobbet idag. 
 
På dagis går det SUPER bra för Melody, i torsdags när jag lämnade henne var hon så ivrig för att gå in att hon inte ens sa hejdå!?!?!?! Hallåååå mamma då? När jag skulle hämta henne sen så sa jag att hon skulle säga hejdå , jaha där fick jag en skrikande dotter på golvet som inte alls ville gå hem!? Igen- hallååååå mamma då? 
Jaja tur är det väl att hon trivs? Dom berömmer henne varje dag för att hon alltid är så glad och äter så otroligt bra. STOLTASTE MAMMAN I STAN!
 
Till något betydligt sämre så gick min morfar bort förra veckan. Tänker inte gå in på detaljer mer än att han fick en HEMSK cancer som spred sig. Det enda positiva i detta är ju att han slipper lida mer.. Vila i frid så ses vi på andra sidan Morfar ♥
 
Något lite roligare är att vi var på BVC idag, min lills stubbgubbe växt som tusan! Idag var han 61cm lång och vägde 6770g. Hahaha en riktig liten tjockis, deygt två månader gammal och väger redan såpass, men men han brås väl på sin pappa!  Mätte Melody snabbt oxå, lilla tjejen har ocå växt på- 83cm lång :) 
 
Ska ta vara på några minuter innan Melody vaknar. Kika gärna in senare ikväll, kommer skriva 3  väldigt smarta städtips ;)
 
Kram
 
Hemmagjord fingerfärg!
 
Melodys nya skor♥
 
Min glada prick!
 
Målade Melodys naglar för första gången häromdagen ♥
 

Kommentarer:

1 mormor:

skriven

Gulligt! Men Lär henne att inte äta färger, det är inte bra för hennes lilla magen, det är inte giftig men har kemikaler isf. puss

Svar: Älskade mormor♥ det är en hemmagjord färg, filmjölk och karamellfärg :)
Pernilla Persson

2 Morsan:

skriven

Men om hon får äta tror hon kanske att hon alltid får det ;-)

Svar: Då får jag väl se till att göra hemmagjord varje gång, både bättre och billigare :)
Pernilla Persson

Kommentera här: