Loppi♥

I lördags hämtade jag ut mitt efterlängtade paket ifrån Loppi, ett paket fyllt med massa vårpepp!
Vad jag fick:
♥En mealbar från Naturdiet av smaken Blackberries (den föll mig tyvärr inte riktigt i smaken)
 
♥En stor burk Purely Greens Max, detta är en sammansättning av bla alger, vitaminer, mineraler, jod och järn . Har inte hunnit testa den än.
 
♥En Vitalinea PRO fråb Danone, detta är en kvarg som i botten även har en frukt och bärkompott. Ska hämta ut den idag men kan tänka mig att den är super god!
 
♥Ett paket Friggs te+, ett sockerbalanserande rooiboste, den är smaksatt av chocklad och chai. Jag är inte ett stort tefan men Kia tyckte den var super god!!
 
♥Boken "Vårkänslor" från Harlequin
 
♥En Sun-Kissing Bronzinfäg från Sheer Cover, ett fint skimmer som passar alla hudtyper!
 
♥En påse helt naturligt godis från Ekorrens Egologiska Godis. Sura små godisar , sjukt goda!!
 
Längtar tills nästa paket släpps och hoppas på att bli utvald till det också♥
 
 

Kommentarer:

1 Hemligt haha:

skriven

JAg tycker du vara myckiii bra chej kan jag få din uppsats på denna varorn

Svar: Hahahah, kia din muppkorv!
Pernilla Persson

Kommentera här: