Alla ♥ dag

Igår för två år sedan fyllde jag 24, då hade jag inte en aning om att jag två år senare skulle vara 2 barns mamma. Ett år senare hade jag Melody i min famn på min 25 års dag, vilken lycka! Två år senare alltså igår hade jag även Marley i min famn på min 26 års dag, vilken lycka. Idag för ett år sedan förlovade jag och Kia oss.. Med andra ord, på två år så har jag fått två barn och förlovat mig med min man, nu är lyckan TOTAL!
 
så vad ska jag ha för förväntningar till min 27 års dag? ja du, det återstår att se men inget slår dessa åren INGET! 
 
Så hur ska detta firas? För allra första gången ska jag va ensam med barnen i några timmar (kan medge att det är lite skrämmande) sen kommer Kia hem och då blir det en go middag, lite mys med familjen och sen blir det en massa gott till en film. 
 
Nu ska jag passa på att städa undan lite medans ändå båda barnen sover. Hoppas era förväntningar på dagen blir precis som ni hoppats!
 
Puss&Kram
 
 
 

Kommentarer:

1 Jojo:

skriven

gick d bra att vara ensam? grattis i efterskott Pernilla <3 kram Hanna

Svar: jodå, tufft vid läggningen men annaes gick det bra :) tack ♥
Pernilla Persson

Kommentera här: