Foton ♥

Tänker inte skriva något långt inlägg, täbkte bara dela med mig av lite bilder från de senaste dagarna!
 
Puss&Kram
 
BVC besöket i onsdags visade att Marley vägde 4400g och var 53,5 cm lång
 
Pappa och Marley på lekobus ♥
 
Mammas stjärna på lekobus ♥
 
Bollhavet var en favorit ;)
 
Marley fick present av kusinen Lukas ♥
 
I fredags gick vi första leendet ♥
 
Vindruvor gick hem hos lillan ;)
 
Marleys hand ♥
 
Kusinerna, Melody, Marley och Lukas ♥ (ledsen att bilden blev vriden åt fel håll)

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Sitter typ inget vid datorn numera. Då jag jobbar mycket nu. Men stormtrivs fortfarande. Drömmen för mig, vore att få jobb där. Så jag hoppas att du håller tummarna för min skull. Allt bra med dig/er?

Svar: Klart jag håller tummarna :) jodå här rullar allt på! Kram
Pernilla Persson

Kommentera här: