Ganska besviken!

Idag nästan 3 veckor (20 dagar) efter förlossningen vägde jag mig, jag har bara gått ner 9 kilo. Jag vägde 78  kg när Marley föddes så nu väger jag alltså 69, den senaste veckan hsr jag bara gått ner 0,5 kg. Jag står med andra ord still och därav besviken. Å andra sidan, kan det bero på all socker o skit jag trycker i mig VARJE DAG? japp! Nu får jag ta mig i kragen och sluta med det!!! Pepp Pepp!
 
Men vände det till nåt positivt och ringde en vän och frågade om vi skulle ta en promenad med barnvagnen, sagt o gjort vi gick i ca 1 timma och 15 min. Så jävla uppfriskande och mysigt att komma ut lite på kvällen :)
Nu ska jag bara se till att göra detta några gånger i veckan och skärpa mig med socker så lär jag rasa i vikt :)
 
Melodys arm blev aldrig någon blåsa utan blev ett sår typ istället, tror det kliar ganska mycket för när man tar bort händerna så hon inte ska pilla så försöker hon bita istället haha min lilla damplisa ♥
För övrigt så letade jag efter Melody hemma idag, kumde inte hitta henne men hörde henne.. gissa vart hon låg? Hahaha under våran säng! Hon hade lite panik för hon kom inte ut så fick dra ut henne i fötterna haha. ♥
 
Såhär såg det ut idag...
 
Under sängen haha

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Aj, stackars lillfia! Det gör ont i mig att se det där. Vill bara krama henne en massor! Hör av dig om du vill promenera, är nästan ute varje dag!

Svar: Aa stackarn det måste ju göra ont på henne :(
Pernilla Persson

Kommentera här: