Jobb?

Jobb... aa det är något jag funderat mycket på det senaste, dels har jag funderat över om jag ska  skaffa mig ett helgjobb om några månader när Marley kan vara ifrån mig ett par timmar men då kommer jag och Kia aldrig att träffas ju fast de hade varit både skönt med extra pengar och att komma ut lite. Sen har jag funderat länge på vad jag ska göra efter mammaledigheten, frågan är om jag ska jobba eller plugga.  Aa det återstår ju att se vad jag känner för. 
 
Imon är det dags för BVC igen, gissar på att Marley växt en del bådde i bredd och längd ;). Ska passa på att fråga angående hans navel (han tappade den i förrgår) den varar och blodar nämligen och det gjorde inte Melodys, är det något ni känner igen?
 
Nu ska jag ta mig en mysig dusch med Marley.
Hoppas ni har en mysog kväll.
 
Puss&Kram
 
 

Kommentera här: