Kärlek♥

Idag är min prins redan 4 dagar gammal, han är så go! Älskar mysandet, när han ligger på bröstet och snarkar, när han ska ammas, dom gulliga blickarna när han väl är vaken vilket inte är så ofta än haha. Den här lyckan med barn asså, den är helt obeskrivlig!
 
Allt har gått så bra mellan Melody och Marley, så fort hon ser honom skrattar hon, att puss och krama honom  är sååå kul. Skulle det vara så att han börjar gråta så springer hon och hämtar hans napp och ska trycka in den i munnen på honom. Visst är hon svartsjuk men som tur är tar hon ut det på mig och Kia istället för på Marley. Så än så länge måste jag säga att det går lååångt över förväntan. Jag är så stolt över henne! ♥
 
Föresten, nu minns jag hur det känns att vara en jävla mjölkkossa hahaha, Marley vill ligga vid bröstet heeela tiden. Det är sjukt mysigt även om det kanske kan vara lite frustrerande atr inte ens kunna lägga Melody innan han börjar gråta för att han är hungrig efter en halvtimma haha
 
Idag ska Melody och pappa iväg till Kias mamma, så jag ska va hemma och mysa med Marley. Vid 13 tiden kommer min mamma och syster hit, så då blir de massa tjejsnack och kanske enboch annan kaffe ;)
 
Ni får ha en underbar dag!
Puss&Kram
 
Här var båda två bara några timmar gamla ♥
 
Samma dag Marley föddes ♥
 
Min vackra dotter ♥
 
 

Kommentera här: