Längtar..

Åh vad jag längtar till sommarn! Sätta oss ute på gräsmattan med barnen, Melody kan få springa runt som hon vill och Marley kan mysa på en filt i skuggan. Slippa alla förbannade kläder, men det bästa av allt.. GRILLANDET!  Aah finns der något bättre än en fet köttbit med potatisgratäng och fräsch sallad???
 
Idag klädde jag Melody för utelek medans pappa tog med sig Marley till coop. Vi lekte massor sen promenerade vi neråt för att möta upp pojkarna. Väl tillbaka åt vi lunchen ute vid lekplatsen. Sedan traskade vi hemåt så Melody fick sin eftermiddagsvila.
 
Igår gände något kul, Marley tappade ÄNTLIGEN sin navel.. fy f*n vad den stank sista dagarna haha.. 
Jag och Kia har totalfastnat för en serie OZ, jävlar va grym den är så så fort Melody somnat så ska vi se ett par avsnitt.
 
så nu mina kära ska jag fixa lite innan vi intar soffläge.
Puss&Kram
 
 

Kommentera här: