Tid, en dyrbar vara!

Innan tyckte man inte att man hade tid för nåt, når man bara hade Melody.. Fast om jag tänker efter fanns ju massor av tid att göra det man kände för.. Men nu hinner jag inte ens städa, hemmet har kommit ganska långt ner i prioretering sen Marley föddes. Han hänger i tuttarna på mig konstant och vid de få tillfällen han inte äter så försöker jag ägna mig mer åt att ge Melody uppmärksamhet eller typ ta en varm go dusch. Hoppas på att snart få in lite mer rutiner i allt så man får mer gjort och även ha lite mer ensamtid. 
 
De senaste dagarna har det inte hänt speciellt mycket mer än att bara njuta av tillvaron med mina barn och man, ett besök hos mammsen, och lillebror har varit här på besök. Ganska lugna dagar, för lugna för min smak.. Imon fyller jag år och det ska firas med BVC besök flr Marley, sen vlir det mys med barnen och Kia, shit säger samma sak varje år - Känner mig fortfarande som 18! Ändå blir jag 26!!! Herregud tiden går fooort!
 
Ne nu mina vänner ska jag se färdigt kvällens Man Unites match och sen blir det en del av serien OZ!
 
Ha en trevlig kväll!
Puss&Kram
Jag och mina fina! ♥

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Köp dig en bra sjal, Pernilla :) Finns riktigt bra sjalar där Marley kan ligga riktigt gött o amma, sova osv medans du har händerna fria till Melody ;-)

Svar: Jasså? Finns det sjalar till det? :P
Pernilla Persson

2 Linda:

skriven

Haha jaa det finns massa olika ! följer en 18 årig ensamstående mamma på instagram o det funka as bra för henne. hon har två barn o de skiljer nog lika mycket mellan hennes barn o melody o marley.

Kommentera här: