Välkommen till världen Marley ♥

Min älskade prins är äntligen här! Så vacker, så underbar och sååå fin!
 
Åkte in i förrgår till Mölndal för att få en sovdos, väl här fick jag sömnmedecin och morfin. Allt gick som det skulle och jag totaldeckade vid 00 tiden tror jag det var. Jag vaknade vid 4 och hade ännu ondare? Ville inte ringa på klockan och störa BM som faktiskt hade födande kvinnor att ta hand om.. Vet inte riktigt vad kl hann bli innan jag tog mig mod att ringa på klockan.. kanske runt halv sex tiden? Fick då lite panodil o så och förkökte mig på att vila, vilket absolut inte gick.. Ringde min mamma och och sa att jag hade så ont.. inte fatta väl jag att de va förlossningen? Mamma va påväg till jobbet som ligger typ på andra sidan vägen. Hon hann inte ens komma till jobbet innan jag ringde igen och sa, du får komma hit NU! hon var väl här inom en kvart tror jag.. Då va värkarna täta och krafftiga!!  Minns inte hur mycket jag va uppen men det var iaf några cm. Alla klockslag är som bortblåsta vet inte vad som hände dom olika tiderna men jag bad om epiduralen så dom började ta alla tester och så för att sätta edan i ryggen på mig. 
Tror ni jag hann få den? Nej! Helt plötsligt (känndes det som för mig iaf) så var det dags att krysta.. För mig känndes det som om jag krystade i MINST 1,5 timma men enligt mamma tog det 10-15 min så va min älskling äntligen på mitt bröst! Marley var ute 09:59 ♥
Så som jag minns det så tog förlossningen bara 4,5 timma men jag kan ha fel, ska be om förlossninhsjournalen innan jag åker hem så jag får lite mer klarhet i allt.
 
Orkar för tillfället inte gå in på mer deraljer, men nu är han äntligen här iaf och snart får vi åka hem till pappa och storasyster ♥
 
Puss&Kram
 
Mitt mystroll ♥
 
 

Kommentarer:

1 Nadja:

skriven

Hej, mysigt att läsa om din förlossning :) skönt att allt gick bra.
Men jag blev bara så förvånad över varför bara din mamma var med och inte Kia?
Lycka till med nya tillskottet. Kram

Svar: Ja tyvärr kunde han inte vara med, han va tvungen att va hemma med Melody. Hon är fortfarandw inte bekväm med att vara ifrån oss så tyvärr va det så det fick bli. :/
Pernilla Persson

2 Emma:

skriven

Men lilla gos! Oj så fin han är prinsen hihi. GRATTIS! Hihi kram

Svar: Tack! ♥ nu är de inte långt kvar för dig heller! ♥
Pernilla Persson

3 Angelica:

skriven

Grattis. Hur söt som helst. Grattis till ert nya underbarn. Pöss.

Svar: Tack gumman! ♥♥
Pernilla Persson

4 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Grattis grattis såhär i efterskott. Vilken liten goding han är.

Svar: Tack så mycket! :) ♥
Pernilla Persson

Kommentera här: