3 lååånga dagar...

Ååh tiden går så långsamt!!!!! NU vill jag föda, nu nu nu! Idag är det bara tre dagar kvar till BF, fast det känns som en hel evighet! Idag trodde jag nästan att det var dags igen, förvärkar så jag vek mig, sammandragningar som jag var tvungen att sätta mig ner utav men kommer det någon bäbis? NEJ! Han vill ligga kvar i mammas trygga mage. 
Kia tror att jag kommer föda imorgon, att jag dessutom skall vakna av värkar var han tvungen att lägga till! ;)
När tror ni att Marley väljer att komma till världen?
 
Imorse kunde jag givetvis inte sova så jag steg upp 05:30 medans de andra låg och sov, bakade en hallon/blåbärspaj, njöt av nyhetsmorgon och en kopp kaffe i lugn och ro! Dagen har varit lång,  Melody har knappt velat sova och jag har haft ont. Så nu täbkte jag att jag ska krypa ner och lägga mig och hoppas på att natten bjuder på mer sömn och att morgondagen bjuder på ett barn ;)
 
Sov Gott!
Puss&Kram ♥
 
Hallon/Blåbärspaj♥
 
Kokade lite nappar och flaskor idag, ser ni samma sak som jag?
 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Han kommer inom tre veckor 😜

Svar: tss mamma! han ska komma ut inom ett par dagar!
Pernilla Persson

2 sofiabergdén:

skriven

Jag tror att han kommer på lördag :)

Svar: Det låter helt okej Sofia :)
Pernilla Persson

3 Angelica:

skriven

Ha en toppen dag.. Och ta hand om er..

Svar: tack detsamma vännen! ♥
Pernilla Persson

4 Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Det är inte lång tid kvar nu ska du se.

Svar: Ne det hoppas jag :)
Pernilla Persson

5 Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: tack så jättemycket:)

Kommentera här: