7 måsten till BB-Väskan!

BB-väskan... haha ja den vorde varit packad för ett bra tag sedan, självklart har jag inte gjort det. Har inte ens börjat tänka på vad som ska packas ner.. kanske är dags för det nu? Det börjar ju ändå närma sig, idag är det vara 9 dagar till BF liksom.
 
Vi har dessutom bestämt att vi ska försöka ordna så Melody kan va med min mamma eller bror under förlossningen så Kia kan vara med, det är ju inget som går att uppleva senare. Så förutom BB-väskan som jag måste packa måste jag dessutom packa en väska till Melody och skriva om mitt förlossningsbrev. Får försöka göra allt idag.
 
 
Tänkte jag skulle göra en 7-lista med måsten i BB-väskan:
★Bekväma och stora kläder som används efter förl. amnings-BH och innetofflor
★ Små mellanmål till förl. både till dig och pappan
★ Läppsyl - kommer användas flitigt både under förl. och efter
★ Shampoo-Balsam-Tandkräm-Tand-HÅRBORSTE!!!
★ Ombyte till pappan
★ Kläder för bäbisen att åka hem i
★ Kamera, laddare till mobilen ev. dator
 
Dessa saker är de 7 främsta sakerna som jag uppskattade både under förlossningen och efter. Hoppas att dom kunnat hjälpa någon.
 
Puss&Kram
 
 

Kommentera här: