Familjedag ♥

Idag är en dag som jag ska avnjuta med min man och dotter, jag pch Melody har haft en mysmorgon med massa gos och lek. Igår hann jag städa o fixa massor så det enda "måstet" som ska göras idag är att vika all tvätt från igår. Så så fort Melody vaknat från sin vila ska vi äta frukost och sen gå ut och leka i snön så mycket jag bara orkar och klarar. Kanske kan jag även hinna packa BB-väskan ;)
 
Jag har varit dålig på att uppdatera hur det går att lägg Melody i hennes egna säng.. Tyvärr har jag faktiskt gett upp det för ett tag, inte för att det var jätte jobbigt utan för att jag kunde varken ligga ner bredvid henne eller på golvet nedanför för att kanten på sängen är för hög så jag var tvungen att sitta upp på golvet helt krökt i ryggen och just nu klarar faktiskt inte min rygg det så därav "gav jag upp". 
 
Nu ska jag kolla lite Malou på 4:an så får jag hoppas att er dag blir lika mysig som min.
 
Puss&Kram
 
 
 
mitt älskade trollbarn! ♥♥♥

Kommentera här: