Förvärkar!

Förvärkar är bara förnamnet! massa sammandragningar och förvärkar så de skriker om det.. Nu i efterhand så inser jag att med Melody så hade jag nedras tur som slapp det eftersom hon iom förtidigt. Under gårdagen hade jag mycket sammandragningar och senare på kvällen kom även förvärkarna. 
Idag har det inte varit mycket bättre, både och har kommit och gått under hela dagen. 
 
Trots det så har jag fått en del gjort, städ, tvätt och dessutom (med hjälp av min bror) fått fixat en del i barnens rum. så har inte helt legat på latsidan iaf!
Nu sover äntligen den trottsiga goungen så jag kan städa köket och hämta den sista tvätten.
 
Kan ni förstå att jag FORTFARANDE inte packat varken Melodys väska eller BB-väskan? Känns som om man drar ut på allt till sista stund verkligen haha. 
Tänkte jag skulle köra en sista rusch och packa allt imon så det bara är typ hygienartiklar och sånt som får packas när det väl är dags. Sen känns det faktiskt som om det mesta är klart inför Marleys ankomst.
 
Tror Kia får ge mig lite massage när jag är klar med allt idag sen ska jag krypa ner i sängen.
 
Ha en trevlig kväll!
Puss&Kram
 
Bjuder på en bild från i morse ♥

Kommentarer:

1 Någon:

skriven

Det känns som att det börjar bli dags för pappan att hjälpa till? Du ska inte behöva ta hand om hem och barn som höggravid. Eller är du ensam?

Svar: Oj här är vi trevliga!1.Du känner uppenbarligen inte mig så med andra ord vet du inte om pappan hjälper till eller ej!
2. Jag ska inte behöva ta hand om mitt barn för att jag är höggravid? Då kanske jag inte borde skaffat barn överhuvudtaget, kan ju inte välja när jag ska vara mamma och inte.
Pernilla Persson

Kommentera här: