Lugn dag ♥

 I dag har det varit en ganska lugn och mysig dag.. Jag har tvättat otroliga mängder kläder idag, imon ska allt vikas och läggas in. Det är så mysigt att vika in Marleys kläder,det blir liksom verkligt på något sätt att han snart är här. Så fort man tar på Melody hennes små skor så trippar hon runt så stolt i dom så hon och pappa fick följa med en sväng ner till tvättstugan förut, det var tydligen en rolig upptäcksfärd haha!
 
Sen åkte Kia iväg med min bror och STORHANDLADE! Melody blev helt hystrisk när pappa gick, stod och banka på ytterdörren och roppade "bappa" så vi klädde på oss och gick ner till coop, vi köpte det första blöjpaketet och napparna till Marley ♥. När vi kom hem åt vi lite och sen fick Melody ta dig en varm go dusch, OM hon älskar det min lilla docka!
 
När pappa väl va hemma va hon lycklig och att morbror Emil va med gjorde ju det ännu roligare. Hon är så rolig, hon är verkligen sååå mammig och pappig (både på gott och ont) men sen finns det vissa personer som hon verkligen älskar och Emil är en av dom. ♥
 
Jag har en fundering, Melody är snart 14 månader och har fortfarande bara varot ifrån mig ca 1 timma sen hon föddes, jag har alltså aldrig lämnat bort henne eller åkt iväg utan henne. Men idag var allra första gången sen hon föddes som jag kännde att jag faktiskt skulle vilja åka iväg bara ett par timmar för att bara vara Pernilla och inte mamma. Hur har ni gjort?
 
Nu ska jag krypa till sängs!
Sov Gott ♥
 
Storhandlat.. + ca 5 påsar till
 
Nån som älskar att duscha ♥

Kommentarer:

1 Jojo:

skriven

ett tips kan vara att du försöker gå iväg små stunder till att börja med, och så att du befinner dig i närheten om du skulle tycka att det blir för jobbigt :-) om hon är fäst vid Emil så laan ju han vara barnvakt kanske?

Svar: Jo, det är ju så jag måste göra.. jag har dock så myclet kontrollbehov.. jag har bara lämnat henne ensam med Kia i 1 timma en gång. Inte för att jag inte litar på honom utan för att jag dels är rädd att släppa kontrollen och dels för att jsg inte vill vara ifrån henne..
Pernilla Persson

Kommentera här: