Möblering ♥

Idag har de varit lite folk här och hjälpt oss att möblera om en del, äntligen har vi fått in Melodys växasäng i vårt rum. Så nu står barnens sängar nära varann, så dom även när dom sover kommer vi ha dom när båda två. Ska bli väldigt intressant (förmodligen mycket frustration och irritation) att se Melody lära sig sova i egen säng. 
Det finns en sak som jag vet med all säkerhet att jag kommer göra skillnad med Marley, även om han oftast kommer sova med oss så kommer jag att lära honom tidigt att det går lika bra att sova i egen säng. 
Frågan är egentligen om det kommer va jobbigast för mig eller barnen ;)
Så i morgon återstår det lite pill runt om i lägenheten (speciellt lite små saker som ska fixas runt barnens sängar), lägga in Marleys kläder i den nya byrån osv. 
 
Mamma kom dessutom hit med massa fina presenter till barnen, ur gulliga lakan till Marley, en bäddmadrass till Marleys säng och underlakan till Melodys säng som hon förövrigt fått av min mamma oxå ♥
 
Lägger in fler bilder når allt är klart, här är bara barnens sängar ♥
Melodys♥
 
Marleys ♥
 
Puss&Kram

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Vilka fina sängar dom har fått! det ser jätte mysigt ut :) Vi har inte haft användning för vår spjälsäng ännu, Lukas vägrar att sova i sin säng.

Kommentera här: