Ont i magen! ♥

Min lilla prinsessa! näst intill varje kväll/natt vaknar hon och har ont i magen, hon har varit dålig i magen i 1,5 månad och det har hon aldrig varit innan (kanske nån enstaka gång tidigare). Vissa nätter har hon tom spytt. Jag har hela tiden tänkt att det är tänder men icke, hon har inga tänder på g nu? Eller att det är pga sötsaker men det får hon ju inte varje dag. 
 
Så nu börjar jag tro att det är något hon inte tål, så imon blir det atr ringa BVC. Laktos kan det inte vara, för vi har bara laktosfritt hemma.. Någon som har nåt tips?
 
Puss&Kram 
 

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Kan vara mjölkprotin eller va de heter, de testa dom adam för när han va liten. :)

2 Morsan:

skriven

Skulle kunna vara gluten fast då får man ju ont direkt, samma sak med mjölkprotein.
Testa att ta bort socker.
Får hon välling bara på kvällen? Många tål inte fullkornsvällingen, testa majsvällingen.

Svar: aa jag ska testa mig fram litr o så får jag se vad BVC säger sen..
Pernilla Persson

3 Johanna Mikkola:

skriven

stackars liten .. hoppas du får veta vad som är fel.
Kram

4 Maria:

skriven

Hoppa du får reda på vad det är, Elton var ju dålig i säkert ett halv år minst men dom hittade aldrig något tog alla möjliga prover. Men minns att hans mage inte klarade av fullkornsvälling. Tillslut gav jag han gyllenmust välling som funkar jätte bra.

Svar: gyllenmust välling? aldrig hört talas om.
Pernilla Persson

Kommentera här: