Pulkaåk och besök ♥

Igår kväll somnade Melody i sin egna säng efter 50 minuter, efter ett par timmar vaknade hon till så jag lyfte över henne. Men jag har bestämmt mig för att inte stressa fram "hela nätter", bara hon lär sig att hon KAN sova där så får vi ta det succesivt täbker jag. 
 
Jag somnade ca 00:00, har börjat få så svårt att sova, jag vaknade vid 04 ungefär, låg och vred o vände mig ett tag innan jag gick upp och städade hela lägenheten. Var väldigt skönt när det var gjort att bara sätta mig nee och vänta på att min docka skulle vakna.
 
Dagen tickade på och vi gick ut så Melody skulle få åka pulka för första gången, det var rikrigt roligt tyckte hon tills vi skulle passera lekplatsen, då var det gungan som gällde :) 
 
Min lillebror Emil och kusin Sara kom förbi ett par timmar, satt o tjöta, åt middag, fikade och kolla fotboll givetvis ;) så mysigt och trevligt!
 
Nu sover Melody i sin säng och jag tänkte försöka lägga mig oxå, trotts värk i både rygg och huvud.
 
Sov gott allesammans!
Puss&Kram
Dagens lek ute ♥
 
Morgonmys innan de andra vaknar ♥

Kommentera här: