Tiden räcker ju inte till!!!

Ja det fina vädret har verkligen kommit ivägen för mitt bloggande, det har varit heldagar ute i värmen, mycket besök och inget dagis för Melody. Med andra ord har mycket hänt varje dag!
 
Vad har hänt med Marley?
Han vänder sig från mage till rygg och rygg till mage nu heeela tiden med andra ord.. Inte en lugn stund! Han sitter nästan själv och är som vanligt alltid glad. Min älskade son börjar bli stor ♥
 
Med Melody då?
Min lilla diamant har just nu sitt första sommarlov, hon snappar upp nya ord dagligen, dansar och sjunger hela dagarna ♥
 
Vad har hänt med mig då?
Äh inte ett skit om jag ska va ärlig, tränar nada och äter skit!! Kanske är dags att ta tag i det?
 
Och vet ni vad? Jag önskar att varje dygn hade typ 5 timmar till! Jag vill skura varenda vrå i hemmet men hinner inte... Vill renovera hela lägenheten och byta ut precis allt men hur fasen ska man hinna det då? Haha äääh tid är ett ständigt problem som småbarnsförälder!
 
Här kommer en bild bomb från de senaste veckorna!
 
 
 

Kommentera här: