Dopkorten är beställda!

Nu är Marleys dopkort beställda, så himla söta!!
Kommer bli ett litet och personligt dop där bara de närmsta med familjer är bjudna ♥
 
Två av mina närmsta vänner senaste året har kört överraskningsbröllop i samband med barnens dop, det är något mamma varit nervös över att vo dka göra du kan va lugn mamma, vi kommer inte att göra det!! ;)
 
 
 Tjuvtitt på dopkortet ♥♥
 
Vet ni vad? Melody har börjat tugga tuggummi, så igår när jag kom till dagis för att hämta henne stod hon och pillade bort kort från väggen (satt fast med häfftmassa) så säger jag till henne att hon inte får pilla bprt korten varpå att en fröken säger, ja men vi har fått säga till Melody 3 gånger Idag för att hon tuggar på det. Jag utbrister i skratt och förklarar varför...likaså båda fröknarna som står där. MITT CHARMTROLL!!!!
 
Hon är minnsann inte så liten längre ♥

Kommentarer:

1 isa ♥:

skriven

Nawww min sessa och pliiiiins ♥♥♥♥

Kommentera här: