Första utvecklingsamtalet

Idag var det dags för Melodys första utvecklingssamtal, allt hon sa var sååå bra om Melody. Hon leker så bra med alla barn, äter jätte bra och somnar själv.. behöver jag säga att jag är stoltaste mamman i stan?

När vi väl kom hem från dagis och handling åt jag och Melody en underbart god mellis!



♡Jordgubbar
♡Äpplen
♡Apelsin
♡Banan
♡Gul kiwi
♡Delikatess vanilj yogurt

Kvällen bjuder på hopp i studsmattam, tvätt och ÄNTLIGEN ska jag efter över 2 år färga mitt hår rött. Jag har i flera år velat ha min egna hårfärg men nu orkar jag verkligen inte vänta längre så blekningen åker i så fort Melody somnat och sen i med det röda :)

Ni får ha en toppen kväll precis som jag ♥

Kommentarer:

1 Memso:

skriven

Glöm inte att lägga upp före och efterbild när du färgat håret :D

Svar: Tänkte lägga upp det imorgon :)♥
Pernilla Persson

Kommentera här: