FyndaFynda♥

Aah, jag bara älskar att fynda speciellt när det är saker till barnen :)
Båda barnen behövde bodysar, så jag gick ner till lindex här vid mig och kika lite på rean. Så inte nog med att det var rea utan det var ta 3 betala för 2 på all rea! AWSOME! Köpte 6 st bodysar som egentligen skulle gått på 538:- och jag betalde bara 175:- Love it!
 
Jag har en fråga till er som har barn på förskola, hur gör ni med deras kläder? VARJE gång Melody är på sagis kommer hon hem med fläckiga kläder (fläckar som inte går bort i tvätten). Jag vill ju inte skicka henne till dagis med fläckiga kläder men hallå jag är inte miljonär, ska hon ha sprillans nya kläder varje dag på dagis hade det resulterat i 3 nya bodysar varje vecka? Så nu har jag faktidkt börjat köpa begagnade kläder som hon får ha på dagis, då behöver jag liksom inte bli ruinerad ;)
 
Gårdagens fynd ♥

Kommentera här: