MAMs kompensation♥

Alltså jag bara älskar MAM! Ni kanske läste mitt inlägg häromdagen om en bitring tillverkad av MAM, fast jag fick den i min babybox som jag köpt från Vidun baby, i det inlägget varnade jag för en bitring ifrån MAM som satte sig på tvären i Marleys mun så så jag fick böja loss den ifrån hans mun.
Samma kväll som detta hände skrev jag både till MAM och Vidun baby vad som hade hänt. Ifrån Vidun svarade dom mig direkt och beklagade och talade om att don skulle framföra detta till MAM och sen höra av sig till mig idag, jag har inte fått ett enda mail eller samtal ifrån dom (då påpekade jag ändå att jag betalt för en leksak som var FARLIG för min son) däremot MAM fick jag ett mail ifrån i förmiddags där dom bad om mitt nr för att kunna reda ut detta. Tjejen som ringde mig var supertrevlig och sa att jag självklart inte skulle använda bitringen mer men att hon skulle skicka flera olika modeller i bitringar som kompensation, detta var absolut inget jag krävde eftersom jag inte köpt varan utav dom utan ifrån Vidun. Tycker det är riktigt dåligt att Vidun inte ens hör av sig för att lösa detta, ne på fullaste allvar funderar jag på att säga upp prenumerationen från dom.




bitringen som fastnade...



Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Jag hade sagt upp min prenumeration med en gång.

Kommentera här: