Minus 4 kg

HELL YEAH!!!! Jag har gått ner exakt 4 kg idag! När jag bestämmde mig på riktigt för att gå ner i vikt den 6 maj så vägde jag 68,4 kg, idag väger jag 64,4. Jag började att PW och drog ner med sötsaker RADIKALT, tyvärr har PW hamnat lite åt sidan av den enkla anlednibgen att tiden inte räcker till, jag har faktiskt fuskat lite med sötsaker också men i det stora hela har jag skött mig myyycket bättre än innan. Däremot har jag kommit på ett grymt träningspass att göra hemma, pumpar grymmusik i högtalarna, tar upp Melody dansar och kör lite knäböj med henne i famnen. Vet ni vad? Det gav resultat!! Ingen är mer nöjd än jag!! Nu har jag bara 4,4 kg kvar att gå ner senast till 6 augusti. 
 
Nu ska jag pumpa musik, städa, dansa medans Melody är på dagis ♥
 
Förra veckan när jag dansade runt med Marley ♥

Kommentarer:

1 Rebecca:

skriven

Vad händer den 6:e augusti? :)

Svar: Egentligen inget spec, men mitt mål är att ha gått från 68,4 till 60 på 3 månader, därav blev det den 6/8 :) ♥
Pernilla Persson

2 Angelica:

skriven

Du har alltid varit jätte fin..

Svar: Vad go du är gumman!!
Pernilla Persson

Kommentera här: