Pappa på pappret ♥

Idag blev Kia äntligen pappa till Marley på pappet! ♥
Jag har legat på familjerätten i snart 5 månader via både tele och mail. Men nu äntligen är det klart!!! ♥
 
Ingen är gladre än min skrutt över att ha den pappan han har ♥
 
Marley har börjat få smaka på lite olika saker, banan går hem, gröt går också hem men idag köpte jag en burk med fruktmos blandat med ris den var en favorit!!
 
Har även fått hem dom två fina bitringarna från MAM som jag skulle få som kompensation för det Marley råkade ut för (se tidigare inlägg).
 
 
Jag tänker runda av lite kort angående en kommentar jag fått här på bloggen (nej jag har inte gjort den officiel så alla kan se den för se hur jag gör med det..) det är en kommetar som handlar om saker om min mamma, please give me a break kom på något bättre? Och du ifrågasätter vart mina barns pappa är, jo du det ska jag tala om, barnens pappa bor här med oss, han byter blöjor, lagar deras mat, leker med dom och tar emot deras trotts kan han bli mer insatt? Men nåt som faktiskt lyckades reta mig var att du påstår att jag döpt mitt barn efter en knarkare? Öh ja Bob Marley rökte på, och? Vi gillar hans musik och hans namn därav fick Marley heta det han heter. Och för skoj skull kan jag tala om att Melody heter Melody efter artisten Arash låt Melody. 
 
Ha en bra kväll ♥
 

Kommentarer:

1 Memso:

skriven

Vad råkade han ut för?? (Det ni skulle få kompensation för) Jag hittar inte inlägget.. :(

Svar: Kolla inlägget där jag varnar för MAMs bitring. Kram ♥
Pernilla Persson

2 Morsan:

skriven

Vad lik storasyster han är där!

Kommentera här: