BabyBarn-mässan

Nu va de bra längesedan jag skrev men mycket har hänt.. I lördags va vi äntligen iväg på den efterlängtade BabyBarn-mässan, jag var där med Becka (min svägerska), hennes två systrar Jennie och Jessica och sist men inte minst underbara Mia. Några av oss hade med oss barnen och vissa av dom va hemma, jag lämnade faktiskt Melody hemma med Kia. 
Fanns en del montrar men jag hade gärna velat se ännu mer, mina två favorit montrar var MAM & Loppi♥, på MAM köpte jag nappar till Melody (special edition nappar) och en söt beige antikokik flaska till Marley dessutom så la jag upp en bild på Marley på instagram och taggade mam så fick jag dessutom ytteligare en grön antikolik flaska till Marley. Utav Loppi♥ fuck alla som hade föranmält sig en goodibag bestående av en massa olika prover, en mugg för barn som håller på att lära sig dricka själva, en dunder fin bitleksak med skallra på. Även om jag önskade fler montrar så var det otroligt skönt att komma ut och träffa lite vänner och dessutom göra nåt aom intresserar mig.
 
Igår var lillebror Emil här och jag tvättade och städade vilket jag brukar göra under helgen. 
Något roligt som Melody gjorde för första gången idag var att somna själv (har aldrig hänt innan) så nu ska vi snart börja träna henne igen på att sova i egen säng.
 
Nu skall jag mysa med Marley och betala in lite räkningar. Ha en trevlig kväll!
 
Jag och Marley på mässan
 
 
Becka och jag ♥
 
 
Loppis monter
 
En missnöjd Marley
 
Kusinen Lukas ♥
 
Jag och Becka med barnen ♥
Mia med Marley
 
Vitaminer i godisform ;)
 
Jag och Jessica
 
Nanig bäbis♥
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Mulet i Göteborg idag.. Trist :( Ha en härlig lördag!

Kommentera här: