Blandade känslor!

Jag har förbannat blandade känslor inför att Melody ska börja på dagis imorgon. Ena stunden tänker jag -gud vad roligt för henne, hon ska få massa nya vänner, leka av sih som tusan 3 dagar i veckan, få nya och roliga rutiner osv osv MEN vafaaaan tänker jag i nästa stund, någon annan ska uppfostra MIN dotter 15 timmar i veckan? Jag måste släppa kontrollen sombjag haft i över 15 månader? Hur ska läggningarna gå? Hur ska inskolningen gå? Tänk om hon blir ledsen så är varken mamma eller pappa där för att trösta henne. Ååh detta gör mig galen! Jag vill ha henne hemma fast jag vet att detta är det allra bästa för oss alla.
 
Min prinsessa har blivit stor- bara att inse fakta!
Idag tar jag en tidig kväll så god natt gott folk!
 
Här va hon bara 3 månader ungefär ♥

Kommentera här: