Första dagen!

Jag är så förbannat stolt över min dotter, började nästan gråta när Kia kom hem och han berättade hur bra det hade gått. Melody var den mest gluppska vid lunchen, en pojke hade putt Melody flera gånger men hon hade bara tittat på honom och gått vidare, lekt superbra med alla barnen. Jag är STOLT!
 
När dom skulle gå i morse tog jag på henne de nya ytterkläderna vi köpte till henne igår, hon strosade runt och visade glatt upp dom innan dom traskade iväg till dagis. När hon kom hem var hon superglad men trött som attan. 
 
Vid slutet av dagen talade dom om att det går vådw RS-virus (ett barn har blivit sjuk) och svinkoppor på deras avdelning så dom frågade om vi ville avvakta med inskolning med tanke på att vi har ett spädbarn hemma. Vi kunde inte ta ett beslut så jag ringde faktiskt och rådfrågade med 1177 och frågade vad dom tyckte men dom tyckte vi skulle köra på för väntar vi med inskolningen kommer det ändå finnas andra virus ich bakterier. Så vi fortsätter som tänkt och imorgon är det min tur att ta Melody till dagis och Kia får va hemma med Marley.
 
Medans dom var iväg förut hann jag städa undan det mesta som behövdes städas så nu sks jag färsöka att ta det lite lugnt, Kia ska strax åka till jobbet och min lillebror ska komma hit sen så ska vi ut med barnen tänkte jag.
 
Ni får ha en trevlig dag!
 

Kommentera här: