Kusinmys! ♥

Idag var Melody hemma från dagis pga varken jag eller Kia hade möjlighet att vara med henne där men imorgon är det dags att lämna henne där för första gången, snacka om nervösmamma.se haha. Jag tror hon kommer vara jätte ledsen men vi får väl se och hoppas på det bästa, hon är faktiskt väldigt bra på att anpassa sig så det kan ju lika gärna gå jätte bra :)
 
Idag kom mim SVÄGERSKA Becka och barnens kusin Lukas förbi i några timmar,  det blev en hel del mys och Melody tyckre det va så spännande med ännu en bäbis som hon kunde pilla på haha. Vi åt på BK, handlade lite nödvändig skit, gick och lekte lite vid lekplatsen, väl hemma var det ändå full fart på Melody inne, lite fika och sen fortsatte elden i baken på henne haha. När dom hade gått gick jag in o la min (i vanliga fall VÄLDIGT svårlagda) lilla tös, idag tog det bara FYRA minuter, tror ni hon var trött eller? ;)
 
Vill bara påpeka att jag ÄLSKAR min mamma!
Nu ska jag mysa med Marley och invänta Kia som snart kommer hem från jobbet.
 
Mammas skrutta!
 
Snodde Marleys plats och filt..
 
Min finaste lilla prins ♥

Kommentarer:

1 Morsan:

skriven

Din mamma älskar dig med!!!

Svar:
Pernilla Persson

2 Angelica:

skriven

Dina barn är ju bara för söta.. <3

Svar: Åååh tack! ♥
Pernilla Persson

Kommentera här: