Så J*VLA stolt!!

Min älskade fina charmiga underbara dotter har utvcklats så otroligt mycket bara på de 4 dagar som hon har varit på dagis. Numera försöker hon äta med akeden och inte händerna, hon ska promt ha tvål på händerna och försöka tvätta dom själv varje gång hon ätit, ska vi gå ut försöker hon ta på sig själv. Hör och HÄPNA, idag somnade hon först av alla barn och Kia behövde inte ens ligga bredvid henne utan det räckte att han satt bredvid. Behöver jag säga mer än att jag är STOLT!?!?
 
I söndags gick vi på min brorson Lukas dop, jätte myisgt! Hur tror ni inte dopcermonin slutade? Med BRÖLLOP! Min bror gifte sig! :') Jädra människor, kör ett överraskningsvigsel. Jaja nu har dom, bil (dock ingen volvo), barn, är gifta så snart kommer väl hus? ;)
 
Nu kom min fina Melody hem från dagis så nu ska jag pussa ihjäl henne!
Ha en underbar dag!
Från i söndags (dopet)
 
KÄRLEK! ♡

Kommentarer:

1 Jessica :

skriven

Gud va roligt :) låter som hon trivs super! :)/ jessica med familj!

Kommentera här: