slappis!

Japp jag har blivit en slappis, har varken haft ork, lust eller tid att skriva det senaste.. Det är mycket som hänt men som sagt inte haft orken för att ta mig tid att skriva.
 
Melody klarar dagis så j*kla bra det går bara bättre och bättre för varje dag, idag kom hon inte ens fram och gav mig en puss när jag kom utan hon blev överlycklig och började dansa istället haha underbara tjej! Pedagogerna är så glada över atr ha henne där, hon äter superbra så hon får även andra barn att äta, hon är alltid glad osv osv.
 
Marley bara växer och växer, han är 1,5 månad gammal och 62 kläderna börjar redan bli tajta haha, stor pojke.. Hur stor får vi veta imorgon på BVC :) Dessutom utvecklas han så mycket för varje dag som går. 
 
På lördag så är det dags för baby-barn mässan med flera andra mammor och barn, ska bli så kul att komma ut och göra något som man har intresse för. Nu ska jag fortsätta njuta utav mitt fotbad, ha en mysig kväll♥
Marley♥
 
Melody och kusinen Lukas ♥
 
Lukas och Marleys händer ♥
 
Lukas och Marley ♥
 
 
Lukas och Melody ♥
 
Mystid med Marley♥
 
Mitt efterlängtade fotbad! ♥

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Vad söta dom är :)

Kommentera här: