Stor kille ♥

Igåe blev min lilla pojk REDAN 1 månad gammal, hallå vad hände liksom jag va  ju på förlossningen typ igår? Aja hur som helst igår var vi på bvc med Marley igen, gissa om jag blev både chockad och stolt när hon sa att han var 56cm lång och vägde 5230g? När växte han så mycket? haha aa det förklarar ju iaf varför tom vissa 56 kläder sitter lite tajt.
 
Igår var även Linda och Anton med oss på bvc, sennkilade vi hem för att ta en fika och sen utelek. Vi hann med allt förutom utelek,för av nån anledning började lilla Melody att spy som bara den och fortsatte med det hela kvällen, hon spydde ner hela vår säng så idag ska jag tvätta allt *suck*. Idag har hon än sålänge inte spytt nåt men hon är hängig och vill varken äta eller dricka, fick i henne lite vätskeersättning i natt, en riskaka och isglass nyss. Aja får väll hoppas att hon blir bra tills imorgon iaf.
 
Nu kommer snart lillebror på besök så nu får jag ta tag i lite saker.
Ha en trevlig kväll!!
 
Melody sjukmyser med pappa ♥
 
Redan en månad sedan ♥

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

Awww söööööt..

Kommentera här: