Tillbaka till verkligheten!

Idag är första dagen som verkligheten som 2barns mamma börjar, Kia har ju varit hemma sedan slutet av november och idag började han jobba. Kan säga att förmiddagen kunde börjat nåågot bättre, det tog mig typ  1,5 timma att lägga Melody -tålamodstest? JA! Nu sover hon ÄNTLIGEN och jag kan ta mitt morgonkaffe och göra mig iordning eftersom Anton och Linda kommer hit. Ska bli sjukt kul då vi inte setts sedan novembee och nu är ju barnen äldre och kan leka på ett helt annat sätt. Misstänker även att Linda är lite sugen på bäbismys så Marley lär ju ligga en del i hennes famn om Anton nu tillåter det ;)
 
Hoppas er dag blir lika mysig som min!
Puss&Kram
 
Syskonmys♥
 
Mina hjärtan!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

så kul att träffa er alla tre <3

Svar: Så kul att träffa er! ♥
Pernilla Persson

Kommentera här: