Vänjer sig fort?

Japp igår var första dagen jag hade barnen själv o andra sidan va Linda här så helt själv va jag ju ändå inte ;) men idag är jag det, tycker fortfarande att det är lite läskigt.. Men antar att man vänjer sig fortare än man tror. Det är just dom där praktiska sakerna som skrämmer mig, laga mat med båda, gå ut med båda.. egentligen sitter rädslan främst i att jag inte vet hur jag ska komma ner för trappan med båda barnen, för jag kommer inte ut genom portdörren med både sitt och liggdel på vagnen.. Men man lär väl sig sina trix hur man ska lösa detta, inom en månad så är det löst iaf för då kan jag ha Marley i bärselen :) 
 
Så fort Melody vaknat är det iaf dags att ta oss ut till lekplatsen så hon får leka av sig dessutom sover Marley så himla gott ute.
 
Usch bara skriver massa skit nu känner jag men har ju som sagt bloggen mer för att skriva av mig och kanske fråga om lite tips o så.
 
Ja juste måste berätta en rolig sak, Här om dagen när jag skulle borsta Melodys tänder så ville hon inte öppna munnen så jag får sticka in fingret i munnen på henne, va fasen känner jag då? En kindtand som jag inte haft en aning om att hon fått?? Ööh vad hände där jag trodde att hon bara hade sina 4 tänder? Dessutom är det två stycken till påväg? Skönt iaf atr hon har sluppit ha så ont :) 
 
Nu ska jag njuta av att båda barnen sover samtidigt i förhoppningavis några minuter till.
Hoppas er dag blir mysig!
 
Puss&Kram
 
 
 

Kommentera här: