förbannade vaccin!

Igårkväll blev det tyvärr ingen träning och inte idag heller.. Men jag har i vilket fall hållt mig borta från sötsaker och så ska det fortsätta!!
 
Tidigare idag var vi på BVC och min STORA pojk väger redan 7200 och är 63 lång, säger som våran bvc-sköterska, detta är en STOR pojk!! Sen var det dags för den där förbannade vaccin skiten, känslig som man är fick Kia hålla honom och jag lämnade rummet, ne så t där klarar inte jag asså.. men idag så vände han sig från mage till rygg för första gången ♥
 
Väl hemma med ett barn som var helt utslagen efter sin spruta och ett barn som var trottsig gånger 1000 var vi heeelt slut både jag och Kia så jag ringde faktiskt min mamma och frågade om dom ville hämta Melody ett par timmar, en timma senare hämtade dom vårt yrväder.. Första gången vi lämnade bort henne förutom dagis och det gick jätte bra, fick bilder och filmer stup i kvarten där man såg hir hon höll alla sysselsatta ;)
 
Nu är det ÄNTLIGEN dags att krama kudden! Ha en underbar kväll. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Morsan:

skriven

Mormors små pluttar!!

Kommentera här: