Första träningspassen!

Nu är det över med allt godis och skit, nu ska jag bli en fit mamma!! Igår gjorde tog jag mig i kragen, efter lite pepp från Kia, bad jag honom ta före bilder på mig och sen gck jag ut på en PW med barnvagnen i över en timma!! Idag gick jag en PW med barnvagnen (bara Marley i) och när jag kom hem blev det en hel del magövningar. Imon kommer jag ropa: HEJ TRÄNINGSVÄRK!!
 
Idag väger jag 68kg, mitt mål är att gå ner till 60 yills 6 augusti (alltså på tre månader). Varje månad den 6:e kommer jag lägga upp bilder på hur jag förändrats både fysiskt och psykist! 
 
Nu ska en Ofit mamma sova ;)
Kram!
 
Från min PW igår!

Kommentarer:

1 Camilla:

skriven

Kul att ta beslut att komma igång med träningen! Heja dig! söt bebis!

Svar: Ja det är sjukt kul och är taggad till 1000!Tack ♥
Pernilla Persson

Kommentera här: