Mini Göteborgsvarvet ♥

På söndag är det dags för Melody att springa Mini Göteborgsvarvet , så denna veckan blir det HÅRDTRÄNING och lördag kör vi vilodag ;) haha ne då, denna vecka hoppas vi ska bjuda på en massa lekobus. 
 
Vet ni vad? Enda sedan i tisdags förra veckan har min lilla prinsessa sivit i sin egna säng. Klart hon har vaknat nån natt o gråtit lite men inte så som jag trodde det skulle bli. Så skönt med lite mer space i sängen :) Tror faktiskt Melody tycker det är lite skönt oxå, en stor mysig säng för sig själv :) 
 
Nu i helgen laddade jag ner en ny app på telefonen, runtastic. En grymt bra app när man ska träna, nu finns det ingen återvändo nu SKA jag ner i vikt och bli en fitmama som orkar leka i samma tempo som Melody ;) Testade den nyss, blev bara en kortis promenad fast med båda barnen i vagnen blir varje liten backe MYCKET tyngre att ta sig upp för fast det betyder ju bara mer träning ;)
 
Strax kommer gubben hem vilket betyder MAAAT!!!
Ikväll blir det en PW ♥
 
Prinskorven♥
 
Mina ♥an

Kommentarer:

1 isa ♥:

skriven

Mosters älsklingar♡

Kommentera här: