minus TRE kg!!

Förlåt förlåt förlåt!! Jag vet att jag lovade igår att det skulle komma en tävling idag men tiden har verkligen inte räckt till idag.. Tänk om dygnet ändå hade haft si sådär 2 timmar till...
 
Vet ni vad? Idag är det 15 dagar sedan jag bestämmde mig för att gå ner i vikt och leva lite sundare. Min startvikt var då på 68,4kg (då hade jag redan gått ner 10kg sen Marley föddes men var ändå inte nöjd!) med lite träning när tid fanns och bytte ut godis mot nyttigheter vägde jag 65,3. Hallå TRE kg på 15 dagar bara för att jag bytt ut lite saker i kosten samt tränat lite grann. Jag är förbannat stolt över mig själv! Nu är det bara 5,3 kg kvar innan jag nått mitt mål, som var satt till 6 augusti. Så med andra ord så går det bara man vill!
 
Nu är det dags för kudden! Sovgott ♥
 
 

Kommentera här: