Redan ett kilo -

Måste SKRYTA!! Itisdags vägde jag mig innan jag skulle ut på min första PW då vägde jag 68,4 exakt, idag ställde jag mig på vågen och väger 67,3... HALLÅ visst tänkte jag att det skulle gå snabbt, men så snabbt? HELL YEAH- -1,1 kg redan!!! ♥
 
För övrigt vet ni vad som hände för allra första gången i natt? Melody sov i sin egna säng hela natten heeelt ensam, stoltaste mamman in town! Nu väntar vi besök så ska försöka natta Marley! Skriver kanske ikväll efter min PW!!
 
Min frukost i morse, tre knäckemackor med ost och till det tog jag en sockerbalanserande te som jag fick i min bloggbag från Loppi. Tro det eller ej men teet funkar verkligen för att få bort sockersuget!

Kommentarer:

1 Morsan:

skriven

Du måste väga dig samma tid. På kvällen väger man mer än på morgonen.

Svar: Nehe är du säker på de??
Pernilla Persson

Kommentera här: