TÄVLING - Mejas Änglar ♥

Idag kickar jag igång nästa tävling, denna tävling ligger mig VARMT om hjärtat faktiskt. Jag tänker förklara kort och gott om varför!!
 
För snart ett år sedan halkade jag in på en blogg ( http://finest.se/Ina ) som jag totalt fastnat för, det är en otroligt stark berättelse om lilla Meja bara 5 år gammal som i april 2013 fick en svårbehandlad cancer: Högrisk Neuroblastom stadie 4. I mamma Inas blogg kan man följa Meja och familjens resa, -Hennes resa mot en frisk framtid!
 
Meja är en OTROLIGT söt liten tjej, med en sån fantastisk personlighet. Meja har nämligen valt att börja med ett speciellt pyssel eftersom hon tillbringar så mycket av sitt liv på sjukhuset nu, hon tillverkar jätte vackra änglar som hon sen säljer. Pengarna hon får in tänker hon bjuda sin familj (mamma, pappa och sina tre syskon) på en resa (hallå tjejen är fem år och hennes dröm att att bjuda familjen på en resa, hur fantastisk får man lov att vara!?) och inte nog med det... För varje sålt smycke skänker hon 20% till barncancerfonden!
 
 Meja pärlar på sjukhuset  ♥
 
Jag kommer nu att tävla ut ett helt fantastiskt smycke nämligen en Mammaägel- ca 4,5 cm, som Meja gjort till denna tävlingen, men mitt hopp är att även om ni inte skulle vinna så hoppas jag med hela mitt hjärta och själ att ni beställer en helt egen liten ängel av henne och det kan ni göra här: http://www.mejasanglar.se/
 
Här är ängeln ni tävlar om ♥

För att vara med och tävla så kommenterar ni nedan att ni är med så dras vinnaren den 6 Juni!
 
Av den enkla anledningen att jag faktiskt vill att fler ska köpa en liten ängel av Meja så hoppas jag att ni vill dela detta inlägget på facebook/er blogg/instagram osv även om det inte är ett krav för att vara m,ed och tävla.
 
FUCK CANCER
 

Kommentarer:

1 Tess:

skriven

Jag vill vara med och tävla och jag ska gå in och kolla sidan och beställa :)

Svar: Låter bra ♥
Pernilla Persson

2 Viktoria:

skriven

Jag är jättegärna med och tävlar. :) Ska kika in på sidan och beställa jag med. Tack Tess för att du delade länken :) Jag delar vidare. <3

3 Jessica:

skriven

Är gärna med och tävlar! :)!
Ska också beställa en ängel någon dag nu snart :) kram på er!

4 Rebecka:

skriven

Jag är med och tävlar! Delar tävlingen på min blogg imorgon! <3 (kan du höra om jag kan dela med mig av bilderna där?)

5 Anni:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om detta underbara smycke. Kommer även jag gå in och beställa!

6 Morsan:

skriven

Vill också vara med.

Och passar på att påminna om att man kan hjälpa svårt sjuka människor genom att donera stamceller.
Registrera dig på www.tobiasregistret.se

7 Hanna:

skriven

Jag e med och tävlar :) och självklart går jag in på sidan och shoppar lite! Älskar änglar!

Bra initiativ Pernilla <3

8 Mikaela :

skriven

Jag vill också tävla, ska även in och beställa! Vilken flicka ❤️

Grymt Pernilla

9 Angelica:

skriven

Såklart jag är med..

Kommentera här: